Результати моніторингу якості освіти
РЕЗУЛЬТАТИ САМООЦІНЮВАННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
у 2023-2024 навчальному році
Робочою групою Конотопського ліцею №13 Конотопської міської ради Сумської області проведено самооцінювання освітньої діяльності за напрямами: “Система оцінювання результатів навчання учнів” та “Педагогічна діяльність педагогічних працівників” у 2023-2024 навчальному році з використанням автоматизованої системи EvaluEd. У ході проведення самооцінювання було узагальнено результати спостережень за навчальними заняттями, заповнено анкети педагогічними працівниками, учнями та батьками. Усі результати були узагальнені автоматизованою системою EvaluEd та представлені за допомогою інфографіки. На засіданні педагогічної ради обговорено результати самооцінювання та визначено заходи щодо удосконалення діяльності закладу освіти за напрямами: “Система оцінювання результатів навчання учнів” та “Педагогічна діяльність педагогічних працівників”. Ці заходи увійдуть до плану роботи ліцею на наступний навчальний рік.
Напрям 2. “СИСТЕМА ОЦІНЮВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ”
Напрям 3. “ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ”
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо вдосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти» Конотопського ліцею №13 Конотопської міської ради Сумської області
Адміністрації ліцею:
-
- Спрямувати роботу педагогічної ради школи на реалізацію компетентнішого підходу в освітньому процесі, формування наскрізних умінь і навичок та ключових компетентностей здобувачів освіти, впровадження кращого педагогічного досвіду та інновацій педагогічних працівників, формування і реалізації індивідуальних освітніх траєкторій здобувачів освіти;
1.2. За підсумками проведення самооцінювання закладу освіти, розглянути на засіданнях професійних спільнот питання щодо удосконалення системи оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з впровадженням елементів формувального оцінювання, формуванням позитивної мотивації та відповідального ставлення до навчання, оволодіння навиками самооцінювання та взаємооцінювання здобувачами освіти.
- Головам професійних спільнот:
2.1. Спрямувати роботу на застосування педагогічними працівниками інструментів формувального оцінювання, самооцінювання та взаємооцінювання здобувачами освіти, впровадження в освітніх процес кращого педагогічного досвіду та інновацій, відстеження їх особистісного поступу та передбачити виконання цих заходів в річному планування засідань.
- Педагогічним працівникам:
3.1. Систематично інформувати учнів та їхніх батьків про критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, проводити роз’яснювальну роботу з цього питання; оприлюднювати критерії оцінювання навчальних досягнень учнів шляхом розміщення на інформаційних стендах в класних кабінетах.
3.2. Продовжувати розробляти адаптовані до критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти рекомендованих МОН України, критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти відповідно до кожного виду роботи та виду їх діяльності чітко формулювати зміст завдань, пояснювати специфіку їх виконання, залучати учнів до розробки критеріїв оцінювання окремих видів робіт та оприлюднювати їх на інформаційних стендах у навчальних кабінетах/приміщеннях тощо.
3.3. Оцінювати діяльність учнів з обґрунтуванням виставлених оцінок та ознайомлювати з ними здобувачів освіти, батьків, аналіз допущених помилок, визначення шляхів покращення результатів навчання, заохочення для подальшого навчання; не допускати випадків виставлення оцінок без коментарів.
3.4.Застосовувати інформаційно-комунікаційні технології (онлайн-сервіси та платформи, мобільні додатки для створення опитувань, тестів, інтерактивних вправ тощо), що активізують пізнавальний інтерес учнів.
3.5.Застосовувати диференційований підхід при складанні завдань, пропонувати більше завдань, на які не можна знайти готової відповіді в інформаційних джерелах; розробляти індивідуальні та творчі завдання для учнів, давати різнорівневі та творчі домашні завдання, які сприяють оволодінню учнями ключовими компетентностями та запобігають списуванню.
3.6.Для учнів 5-11 класів більш широко використовувати формувальне оцінювання, що допоможе відстежити та проаналізувати особистісний поступ учнів, частіше використовувати прийоми самооцінювання, взаємооцінювання та чітко формулювати критерії взаємооцінювання.
4.Класним керівникам 1-11 класів:
4.1. Запрошувати на батьківські збори вчителів-предметників для ознайомлення специфіки викладання предмета та критеріїв його оцінювання.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо вдосконалення діяльності ліцею за результатами самооцінювання за напрямом «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»
Конотопського ліцею №13 Конотопської міської ради Сумської області
Адміністрації ліцею:
1.1. З метою налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти рекомендувати педагогічним працівникам діяти на засадах педагогіки партнерства, надавати можливість здобувачам освіти висловлювати свою думку під час проведення уроків, вислуховувати і враховувати її в освітньому процесі.
- Головам професійних спільнот:
2.1. Розглянути на засіданнях кафедр ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
2.2. Спланувати та організувати дієве педагогічне наставництво та взаємовідвідування уроків за кафедрами.
- Педагогічним працівникам:
3.1. Брати участь в освітніх проєктах, дослідно-експериментальній роботі
3.2. Постійно вдосконалювати навички роботи з ІКТ.
3.3. Створювати та використовувати у своїй роботі власні освітні ресурси, оприлюднювати публікації, методичні розробки матеріали до навчальних занять на освітніх онлайн-платформах, власних блогах, поширювати власний педагогічний досвід у матеріалах та виступах конференцій, фахових виданнях.
3.4. Забезпечувати компетентнісний підхід у викладанні і простежувати наскрізних змістовних ліній.
3.5. Поєднувати виховний процес з формуванням ключових компетентностей учнів.
3.6. Вести активну просвітницьку роботу щодо важливості дотримання норм академічної доброчесності.
РЕЗУЛЬТАТИ САМООЦІНЮВАННЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ
у 2021-2022 навчальному році
Моніторинг управлінські процеси
Моніторинг оцінювання навчальної діяльності учнів
Моніторинг педагогічної діяльності
Підсумки моніторингу “Освітнє середовище закладу”
За результатами атестаційної експертизи рівень освітньої діяльності Конотопської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №13 – “достатній”
Статистичний звіт за 2019-2020 навчальний рік
Результати аналізу навичок читання 3-4 класи